"Роль класного керівника у формуванні особистості"
Продовжуючи себе у своїх вихованцях,
ми творимо не тільки людину.
Ми творимо сам час.
Дух часу, взаємини між людьми –
все це залежить від того, які ми з вами, від того,
який навчальний заклад,
що йому народ довірив своє майбутнє.
         В.Сухомлинський
 
     Педагогічні читання - одна із традицій та невід'ємна частина методичної роботи нашого училища. 10 січня 2018 у ДНЗ «Львівське вище професійне училище торгівлі та сфери послуг» відбулоcя педагогічне читання на тему: "Роль класного керівника у формуванні  особистості"
     До уваги присутніх були представлені доповіді на теми:
1.      Вступне слово (Кіска М.Є, директор училища).
2.      Основні функції класного керівника. Основні стилі керівництва учнями. Девіантна поведінка підлітків. Причини ризику і форми девіантної поведінки:
     Форми девіантної поведінки:
-          тютюнопаління;
-          вживання алкоголю;
-          наркотики,та підліткова наркоманія;
-          вживання нецензурних виразів;
-          агресивна поведінка;
-          втеча здому і бродяжництва;
-          схильність до крадіжок;
-          суїцидна поведінка .
 (Шевчук Р.Б. методист)
3.      Шляхи соціально-педагогічної роботи «з важкими підлітками»
(Дзержановська Н.М. класний керівник).
4.      Рекомендація класному керівнику для підвищення ефективності виховної роботи.
(Шевчук Р.Б. методист).
     Учасники ділилися досвідом роботи із запропонованих тем.