Захист Вітчизни.
"Розподіл обов'язків між військовослужбовцями та їх взаємовідносини. Прядок дій у складі бойових груп. Бойові порядки та їх використання під час руху."
П-к Захист Вітчизни С. Хараху, В. Павлов... 10-11 кл. стор.134,135
"Основні засоби захисту населення в надзвичайних ситуаціях" інтирнет ресурс


Фізіологія та санітарія
Тема:Санітарне законодавство й організація харчового нагляду. с. 120
Підручник

Зарубіжна література
1.Бертольд Брехт. Зображення війни як засобу збагачення в драмі "Матінка Кураж та її діти" -с.102-105- опрацювати і законспектувати; -виконати завдання 3 ( с.107). 
2.Генріх Белль. Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." -с.108-112-прочитати; -заповнити анкету оповідання ( с.110).
3.Пауль Целан. "Фуга смерті"-один із найвідоміших творів про голокост -прочитати вірш; -записати провідні мотиви твору (с.114-116).
4. Контрольна робота за темою"Антиутопія у світовій літературі" http://lpltsp.lviv.ua/image/dD0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B02.docx
https://pidruchnyk.com.ua/1257-zarubzhna-paraschich-11-klas.html

Математика

Алгебра 30, 31 урок. Контрольна робота №2. §8—12 повторити. Роз—ти № 9.12, 9.19, 10.6, 11.6. Д/з: §8—12 повт. № 9.20, 10.7, 11.7. Підручник: Математика О.С.Істер 11 клас.
  
 Геометрія. 18,19 урок. Тема: Поняття про тіла обертання. Циліндр і його елементи. Розв'язування задач. §5 ст. 216—219 №№ 5.2, 5.4, 5.6, 5.8, 5.10, 5.12, 5.14. Д/з: §5 вивч. №№ 5.3, 5.5, 5.7, 5.9. Підручник: Математика О.С.Істер 11 клас.
 Геометрія, урок 20, 21. Тема: Конус і його елементи. Розв'язування задач. § 6, ст.225—230, № 6.3, 6.5, 6.7, 6.9. Д/з: §6, №№ 6.4, 6.6, 6.10. Підручник: Математика, О.С.Істер, 11 клас.
 Геометрія 22, 23 урок. Тема: Осьові перерізи циліндра і конуса. Розв'язування задач. §6, 6 ст.216—230, №№ 5.18, 5.20, 5.22, 5.26, 6.11, 6.13, 6.16, 6.18. Д/з: §5, 6, №№ 5.12, 5.14, 6.12, 6.17. Підручник: Математика, О.С.Істер, 11 клас.
 Геометрія, 24,25 урок. Тема: Перерізи циліндра і конуса площинами. Розв'язування задач. § 5, 6, ст. 216—230, №№ 5.20, 5.22, 5.26, 6.19, 6.21, 6.23. Д/з: § 5, 6, №№ 5.21, 5.23, 5.27, 6.20, 6.22. Підручник: Математика,  О.С.Істер, 11 клас.
 Геометрія, 26—27урок. Тема: Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Розв'язування задач. §7, ст. 232—238, №№ 7.1, 7.3,  7.5, 7.7, 7.9, 7.13. Д/з: §7. №№7.2, 7.4, 7.6, 7.8, 7.10, 7.14. Підручник: Математика: О.С.Істер, 11 клас.
https://pidruchnyk.com.ua/1251-matematika-11-klas-ister.html

Техніка обчислень,облік і звітність.
Підручник Р.В. Карпенко. В, М. Кузнецов Облік, калькуляція і звітність  с.25-31
Тема: Документація господарських операцій
             
Тема: Матеріальна відповідальність.  Підручник Р.В. Карпенко. В, М. Кузнецов Облік, калькуляція і звітність  с.60-63
      
Тема: Оформлення договору про бригадну матеріальну відповідальність.Підручник Р.В. Карпенко. В, М. Кузнецов Облік, калькуляція і звітність  с.63-68
          

Українська література
1.Творча біографія Юрія Яновського.  -підручник с.64-66 (законспектувати); -читати роман "Майстер корабля".
2.Підручник с.67-72 ( прочитати ) -виконати завдання 1,2,3(усно),8 (письмово).
3.Життєвий  шлях Валер'яна Підмогильного - прочитати життєпис, скласти перелік творчих здобутків митця і записати в зошит (с.85-87);-читати роман  "Місто".
4.Світовий мотив підкорення міста в романі В.Підмогильного-опрацювати і законспектувати матеріал про роман с.87-88;-записати літературознавчі терміни ;-виписати цитати для характеристики головного героя.
5. Образ українського інтелігента Степана Радченка в романі "Місто" -виконати завдання 11 (с.92)(письмово).
6.Трагічна творча доля Остапа Вишні. Гумореска "Моя автобіографія" -прочитати життєпис письменника (с.97-99); -читати гумореску (с.104-107).
7.Оптимізм, любов до природи, людини, м'який гумор усмішки "Сом" -записати в зошит відомості з теорії літератури с.1О1;-виконати завдання 1-3, 7,9 (с.1О3). 
8.Розвиток національного театру "Березіль"Л.Курбаса, Xарківський театр ім.І.Франка. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша - прочитати про розвиток театру і скласти тези (с.115-117); -читати сатиричну комедію "Мина Мазайло."
Перегляньте фільм https://www.youtube.com/watch?v=ohABDBnf3kE&feature=youtu.be   1 частина
                                 https://www.youtube.com/watch?v=5V0twnMaHjk&feature=youtu.be    2 частина
https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Виконані завдання надсилати: deberatatiana@gmail.com
 

Громадянська освіта
Тема:"Поняття стереотипів і упереджень. Поняття дискримінації"  Підручник с.66-72
Тема: Практична робота № 10. "Як поводитися в конфліктній ситуації"
    
Тема: Урок узагальнення
  
Тема: Поняття інтеграції та глобалізації.Виток та процес європейської інтеграції.  с. 195-200
https://pidruchnyk.com.ua/1366-gromadyan-osvita-verbicka-10-klas.html
Виконані завдання та питання надсилайте на ел. пошту: martyn.lyubov@gmail.com

Українська мова
Тема: Складні випадки синтаксичного керування. Уживання прийменників.
1. Параграф 21, с. 67, Вправа 2,3, 5,7 (письмово) с.67-70
2.Параграф 22, 23 вправа 5, 7 (письмово) с. 71-76
Тема: Варіанти граматичного зв'язку підмета й присудка.Пасивні конструкції
1.Параграф  24. (с.77-89). Вправа 5(усно), 7(письмово).
2.Параграф 25. Виконати вправи3,5,7(письмово).
Написати формальне есе(есе-дослідженя) "Читання робить нас кращим" 
Тема Порядок слів у реченні.Просте ускладнене речення. Параграф 28-29 с.91 Вправа5,2.
Будова складного речення  й логічні помилки в ньому.Параграф30-31 с.95.Вправа 5.
https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Завдання скидати на електронну пошту shevchuk.rusLana78@gmail.com, deberatatiana@gmail.com
 
Технологія приготування напоїв та коктейлів
Тема: Характеристика основних напоїв, що використовують як зм"якшуюче-згладжувальний компонент для змішаних напоїв
      
Тема: Характеристика смако-ароматичного компонента
     
Тема: Змішані напої.
          
Тема: Вечірні коктейлі.  https://helpiks.org/7-79160.html
Тема: Коктейлі групи кордіал. https://helpiks.org/7-79162.html
Тема: Післяобідні (десертні) коктейлі їх класифікація. https://helpiks.org/7-79161.html
Тема: Класична група коктейлів (шарові). http://library.nuft.edu.ua/ebook/file/43_71.pdf
Запитання та відповіді надсилати на адресу: semenychkase@gmail.com

Організація обслуговування
Тема: Меню і карти напоїв
            

      
Тема: Правила подавння пива
  
Тема: Правила приготування та подавання змішаних напоїв
  
Тема: Організаці робочого місця бармена
  
Тема: Підготовка бару до роботи 
  
Тема: Вимоги до сервіровки столів.
https://studopedia.su/13_33829_servirovka-stoliv-zagalni-pravila-i-poslidovnist-serviruvannya-stoliv-vidi-servirovki.html
Тема: Оформлення барної стійки.
http://library.nuft.edu.ua/ebook/file/43_71.pdf Р. В. Матюшенко «Барна справа та організація сомельє» с. 28-30
Тема: Організація робочого місця бармена.
http://library.nuft.edu.ua/ebook/file/43_71.pdf Р. В. Матюшенко «Барна справа та організація сомельє» с. 41-47
Тема: Процес обслуговування споживачів у торговому залі.
http://library.nuft.edu.ua/ebook/file/p_yatnicka_n_o_red_organizaciya_obslugovuvannya_u_zakladah_r.pdf   Н. О. П’ятницька «Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства» с. 151-153
Тема: Подача вино-горілчаних виробів, напоїв. https://studfile.net/preview/5437376/page:39/
Тема: Подача холодних і гарячих закусок. https://pidruchniki.com/1924070145002/turizm/pravila_podachi_holodnih_strav_zakusok
Запитання та відповіді надсилати на адресу: semenychkase@gmail.com

Фізична культура
https://vseosvita.ua/library/domasni-zavdanna-z-fizicnoi-kulturi-108630.html?
fbclid=IwAR2_ceQ44VIS4Zl8f3Ep0O5w3N8a1Y5e6_D__4Mx8e8bWw6w0ACsH2LcfgQ



https://pidruchnyk.com.ua/1245-biologi-ekologiya-11-klas-anderson.html



https://pidruchnyk.com.ua/469-hmya-yaroshenko-11-klas.html


Фізика та астрономія
Підручник Головко М. А. 
Параграф 16, 19   Розв"язати задачіу 4 с.122, 1,2  с. 137
Параграф 20,21 Розв задачі с.143 -6,7
https://pidruchnyk.com.ua/1276-fizyka-i-astronomiya-11-klas-golovko.html

Іноземна за професійним спілкуванням
     Тема: Правильна експлуатація емкостей для напоїв та столових приборів. Сервірування столу. Polishing and handling glassware and cutlery Renee Talalla “English for restaurant workers” 2nd edition
Усно: розібрати ситуацію с.68-69 і пояснити послідовність дій офіціанта при митті і догляді за столовими приборами, записати, перекласти і вивчити слова (key vocabulary) та фрази (for special attention)
Письмово: впр. 1 – 5 (с 70-71)
    Тема: Меню. Види меню. Past Simple Tense (regularHere’s the menu Anne Baude, Montserrat Iglesias, Anna Inesta “Ready to order”
Усно: впр. 2 (прочитати і перекласти меню, доповнити пропуски словами з таблички, визначити відмінності від українського меню), впр. 3 (співвіднести слова з таблички з іх ілюстраціями),повторити правила вживання Минулого часу с.62, для кращого розуміння правила див. https://www.grammarly.com/blog/simple-past/
Письмово: впр. 4, 5, 6, 7(с. 61-62)
      Тема уроку: Ви готові замовити?  Taking a beverage order. Taking food orders. (Renee Talalla "English for restaurant workers" p.24, 28-31)    
Renee Talalla "English for restaurant workers"  https://drive.google.com/file/d/1TWozE35kxczFdn5M8lbdsbxxoAUiDU58/view?usp=drivesdk
Усно: с.24 ( прочитати діалог і опрацювати послідовність дій офіціанта при замовленні напоїв, записати і вивчити слова key vocabulary), с.28-29(прочитати діалог і опрацювати послідовність дій офіціанта при замовленні страв, записати і вивчити слова key vocabulary), впр 1 с. 30 ( розмістити дії у правильному порядку відносно попереднього діалогу)
Письмово: впр. 2 с. 30 (замінити підкреслені слова в реченнях словами з таблички), впр. 3 (співвіднести слова протилежні за значенням), впр. 4 (підібрати до поданих фраз відповіді офіціанта),впр.5 (написати діалог використовуючи фрази із вправи 4)
      Тема: Рекомендації офіціанта.The cheff recommends. (Anne Baude, Montserrat Iglesias, Anna Inesta"Ready to order" p.66-68)
Anne Baude, Montserrat Iglesias, Anna Inesta "ready to order" https://drive.google.com/file/d/1TU6DmGi-uA27p_CzyE2LHqkQFJDwqNBN/view?usp=drivesdk
Усно:  впр.2 с.66 (прочитати діалог про замовлення десерту і доповнити табличку, опрацювати табличку recommending dishes про вживання like i feel like в рекомендаціях)
Письмово: впр. 3 с.67 (доповнити рекомендації словами з таблички), впр. 6 с.68 (співвіднести слова з таблички з їхніми зображеннями), впр.7 (прочитати Unit 10 DESSERTS с.101 і записати  рекомендації Жана), впр.8 (використовуючи подану інформацію скласти діалог)
          11. Тема уроку: Контроль знань.
        12. Тема уроку: Меню напоїв. Види напоїв. Безалкогольні напої. 
(Anne Baude, Montserrat Iglesias, Anna Inesta"Ready to order" p.40-42) https://drive.google.com/file/d/1TU6DmGi-uA27p_CzyE2LHqkQFJDwqNBN/view
https://drive.google.com/file/d/1TU6DmGi-uA27p_CzyE2LHqkQFJDwqNBN/view?usp=drivesdk
Письмово: виконати завдання контрольної роботи і переслати на e-mail zoryanap@gmail.com)
Усно: впр.1 с.40( перечислити напої), впр. 2, 3 (доповнити меню напоїв), впр.7 (співвіднести слова з малюнками до цих слів).
Опрацювати правила вживання злічувальних і незлічувальних іменників ст 42. Для кращого розуміння правила див. https://grammarway.com/ua/nouns
Письмово: впр.4 (доповнити табличку поданими словами), впр. 5 (прочитати твердження с. 101, виписати з вправи тільки ті напої, про які говорилося на цій сторінці), впр.8 (доповнити речення словом some або any).
           13. Тема уроку: Алкогольні напої. Вживання on the rocks / naked / virgin / well та ін. стосовно напоїв.
          14. Тема уроку: Ягоди, фрукти та овочі для приготування напоїв. (Renee Talalla "English for restaurant workers" p.14-15) https://drive.google.com/file/d/1TWozE35kxczFdn5M8lbdsbxxoAUiDU58/view?usp=drivesdk
Усно опрацювати типи, назви і визначення алкогольних напоїв с. 15.
Письмово виписати визначення слів та фраз стосовно алкогольних напоїв із вкладеного документа. Essential Words for Bartenders .doc
Письмово виписати і перекласти назви овочів, фруктів і трав зі с. 13.
           15.Тема уроку:За барною стійкою. Вживання злічуваних та незлічуваних іменників.
           16. Тема уроку:Замовлення напоїв. Приготування кави та чаю.
Усно: с.42 впр.7(співвіднести напої на картинках з їхніми назвами з таблички), опрацювати правила вживання злічуваних та незлічуваних іменників с.42.
Письмово: впр.8 с.42 (доповнити речення some або any).
Усно: впр.1 с.43 (прочитати діалог, обрати правильні варіанти із завдань під діалогом), впр.4 (співвіднести посуд для напоїв із картинок з їх назвами з таблички), впр.5( вивчити фрази стосовно напоїв).
Письмово: впр.2 с.44 (виписати тільки ті речення, які вживалися в діалозі у впр. 1), впр.3 (перебудувати речення у правильному порядку), впр.6 (співвіднести інвентар для вина на картинках із його назвами з таблички).
Підручники: https://drive.google.com/file/d/1TWozE35kxczFdn5M8lbdsbxxoAUiDU58/view

                     https://drive.google.com/file/d/1TU6DmGi-uA27p_CzyE2LHqkQFJDwqNBN/view
 Виконані завданняз іноземної мови надсилаєте на пошту: zoryanap@gmail.com


Географія
 Підручник "Географія 11 клас" Довгань Г, Стадник О.
Параграф 13 с.67-72
Параграф 14 с.72-78. Опрацювати і законспектувати.
Опрацювати і законспектувати з підручника параграф 15, с.78-86.
Параграф 16 с.86-93.
Написати реферати на оцінку. Теми: "Звязки Світового океану,атмосфери та літосфери" , "Система протидії паводкам і лавинам в окремих районах України" (дослідити і написати реферати).
http://shkola.in.ua/1096-heohrafiia-11-klas-dovhan-2019.html
Виконані завдання надсилати Viber 0978969702

Технологічне обладнання
Тема:Холодильне обладнання.Апарати для охолодження та розливу напоїв.Д.з СаєнкоН.А.              с311-314.
Тема:Реєстратор розрахункових операцій РРО. Загальні відомості,класифікація.
  

Хімія
Тема1Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.Вив.пар.13
Тема2 Навчальний проект  Гальванічний елемент з  картоплі, лимону.
Тема 3. Навчальний проект Види і приципи роботи малих джерел електричного струму, утиліщація їх.
Тема 4.-5. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.Вив.парагр.11номер 3-5 стор.63.
Тема 6. Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Вив.пар.16 Навчальний проект. Штучні алмази у техніці.
Тема 7.Явище адсорбції. Лабораторний дослід 2. Дослідження адсорбційної здатності  активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. Вив.пар.15 стор.   79-81.(письмово).
Тема 8.Окисні та відновні властивості неметалів. застосування неметалів. Вив.пар. 17 Стор.92- Застосовуємо №1,2. (письмово). Повторити пар.9-13.
Тема 9.Виконати письмово пар.14 завд. 3,6,7,11,12,13,16,18  ст..73-74.
https://pidruchnyk.com.ua/469-hmya-yaroshenko-11-klas.html